ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Hμέρα εγκλεισμού 79η…Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2021

 


Ας αναρωτηθούμε…

Είμαστε 79 μέρες σε εγκλεισμό;;;

Μήπως είμαστε φυλακισμένοι όλη μας τη ζωή, σε μια φυλακή με κάγκελα αόρατα, για να μην τα βλέπουμε και να μην συνειδητοποιήσουμε ποτέ, πως από τη γέννηση μας είμαστε ήδη σε εγκλεισμό της νόησης μας;;;

Μήπως… αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από τα ζώα, η νόηση, η Λογική μας, έχει φυλακιστεί εδώ και πολλά πολλά χρόνια, κι εμείς γεννιόμαστε και πεθαίνουμε μέσα στη φούσκα της αποστασίας που τη βάπτισαν ζωή, νομίζοντας πως ζούμε και δημιουργούμε, πως μεγαλουργούμε, γεννάμε απογόνους, μα τελικά …ως δούλοι απλώς γεννάμε δούλους;;;

Είμασταν ποτέ ελεύθεροι μετά την παράδοση μας στους αποστάτες;;;

Στις μικρές ιστορίες εγκλεισμού προσπάθησα να δώσω τους δικούς μου προβληματισμούς και την άποψη μου σχετικά με το ποιοι φυλάκισαν τη νόηση μας και ποιοι μας κατέστησαν δούλους, όπως δούλους και μας αποκαλούν…

Ποιοι μας μίσησαν τόσο πολύ που μας αποκαλούν πρόβατα, αλλά στην πιο αξιοπρεπή έκδοση της λέξης για να μην θιγόμαστε …ποίμνια.

Και ο βοσκός μας δεν είναι άλλος από τον αρχιμανδρίτη και τον ποιμενάρχη…

Ολοφάνερο λοιπόν σε ποιανού μαντρί κλειστήκαμε και ποιοι μας εκτρέφουν σαν ζώα για να δουλεύουμε και για να ικανοποιούμε τις άρρωστες ορέξεις τους.

Ολοφάνερο ποιοι είναι οι συνεργάτες τους, οι κάθε λογιών πολιτικοί, δικαστές, τραπεζίτες κι επιστήμονες …

Και μην θίγεσαι... Δες γύρω σου ποιοι σε δυναστεύουν...

Όμως …η μεγαλύτερη επιθυμία της ζωής μου είναι να σπάσει αυτή η φούσκα και να ελευθερωθούμε όλοι οι άνθρωποι…

Να μπουν όλα στη θέση τους και να επικρατήσει ένα σύστημα με Αξίες , Αρχές και Νόμους που να τους διέπει το δίκαιο….

Κι αυτό το αξιακό σύστημα έχει ήδη έρθει…

ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ…

Στη μικρή μας χώρα την Ελλάς…

Στον δικό μας πλανήτη που είναι ολόκληρος Ελλάς …

Τα 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ είναι γεγονός και η γνώση μεταδίδεται καθημερινά από άνθρωπο σε άνθρωπο…

Η φυλακή των αποστατών γκρεμίστηκε και η νόηση των ανθρώπων ελευθερώνεται…

Είναι θέμα χρόνου να καταλάβουν όλοι οι άνθρωποι πως μόνον αν συνειδητοποιήσουν πως προσκυνούν και υπακούν στον ίδιο τον εχθρό τους, σαν τα πρόβατα να προσκυνούσαν τους λύκους, μόνον τότε θα έλθει η πραγματική ελευθερία…

Και τότε …θα βρεθούμε αγκαλιά με τον Αριστοτέλη και την Μελπομένη της ιστορίας μου και θα παίξουμε με τον μικρό Ανδροκλή…

Τότε…θα ζήσουμε στον υπέροχο κόσμο της Εύδια και όλοι μας, σε όποια ηλικία κι αν είμαστε, θα απολαμβάνουμε όλα όσα μας αξίζουν…

Εμείς είμαστε ο Αγησίλαος …

Εμείς είμαστε οι πολεμιστές του Δικαίου και της Ελευθερίας…

Εμείς θα γκρεμίσουμε την αποστασία και θα στήσουμε τη δίκαιη πολιτεία μας…

Σας παρουσίασα την ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, όπως εγώ μπόρεσα να τη φανταστώ, μέσα από την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων…

Η πραγματικότητα θα είναι πολύ πιο σπουδαία και τρανή…

Προσωπικά…ερωτεύτηκα την Εύδια και θα ήθελα να περάσω την Τρίτη ηλικία μου εκεί, στον μικρό παράδεισο, να κάνω βόλτες στον κήπο με τις τριανταφυλλιές και να γυμνάζομαι στην πισίνα του. Να πίνω το τσάι μου στο τζάκι παρέα με τους συνέλληνες μου που πλέον νιώθω αδέλφια μου…

ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ...ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ!!!

Θέλω να ΜΠΟΡΩ να βλέπω τα εγγόνια μου να έρχονται με τα ιπτάμενα αυτοκίνητα τους και να με παίρνουν βόλτα…

Να βλέπω τον κόσμο της μικρής μου πόλης , πόσο έχει εξελιχθεί και να ξέρω πως όλα λειτουργούν μόνον με δικαιοσύνη…

Να βλέπω να υπάρχει παντού Ισότητα …

Κι όταν έρθει η ώρα να κλείσω τα μάτια μου και να αφήσω το σαρκίο μου στη γη ετούτη…να έχω κατακτήσει το γνώθι σ εαυτόν…και να έχω περπατήσει στον δρόμο της Ευδαιμονίας…

ΓΕΝΟΙΤΟ…ΓΕΝΟΙΤΟ..ΓΕΝΟΙΤΟ…

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ

https://esykozanisnea.blogspot.com/2020/11/33-2.html

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : https://www.artemis-sorras.gr/esy/programmatikes-diloseis-politikoy-foirea-ellinon-syneleysis-6199-04-09-2015

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : https://www.artemis-sorras.gr/programmatikes-dilosis-politikou-forea/

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : http://alfeiospotamos.gr/wp-content/uploads/2015/09/KATASTATIKO-E-SY-31-08-2015.pdf

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : http://e-sy.gr/wp-content/uploads/w-katastatiko-esy.pdf

Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ : https://e-sy.gr/

Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΟΖΑΝΗΣ : https://www.facebook.com/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82-108680240750479/

esykozanis@gmail.com   

ΤΗΛ : 2461102433 / 6949611037 / 6977173042

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Ε.ΣΥ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ…









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια