ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Τι αναφέρει η αυτοψία της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων -Δεν υπάρχει στεγάνωση του καταστρώματος, σημαντική διάβρωση των χαλαρών οπλισμών

 


Ορθώς ελήφθησαν άμεσα τα προσωρινά μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας

Την Δευτέρα 7/6/2021, με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Γιώργου Κασαπίδη, έλαβε χώρα τηλεδιάσκεψη για θέματα της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων.

Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Κασαπίδης, η Αντιπεριφερειάρχης Ενέργειας, Υποδομών και Περιβάλλοντος Καλλιόπη Κυριακίδου, ο Πρόεδρος του ΤΕΕ και Αντιπεριφερειάρχης Αναπτυξιακής Μετάβασης Στέργιος Κιάνας, στελέχη της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Έδρας, μέλη της ομάδας παρακολούθησης της Γέφυρας, καθώς και στελέχη της αναδόχου εταιρείας στην οποία μετά από διαγωνισμό έχουν ανατεθεί καθήκοντα Τεχνικού Συμβούλου για την προετοιμασία της δημοπράτησης και την επίβλεψη της μελέτης για τον έλεγχο της στατικής επάρκειας και της εργασίας συντήρησης και αναβάθμισης της Υψηλής Γέφυρας των Σερβίων.

Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο Τεχνικός Σύμβουλος μετά από σειρά επισκέψεων στο έργο, εξέθεσε αναλυτικά όσα ήδη έχει εγγράφως καταθέσει στην Τεχνική Υπηρεσία της Περιφέρειας και ενημέρωσε όλους τους συμμετέχοντες για τη σοβαρότητα της κατάστασης, δεδομένου ότι τα προβλήματα που παρουσιάζει η Γέφυρα είναι πολυπαραγοντικά και σύνθετα με αμεσότερο αυτό της διάβρωσης που πρέπει να αντιμετωπιστεί κατά προτεραιότητα.

Επεσήμανε ότι ορθώς ελήφθησαν άμεσα τα προσωρινά μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας για την ασφάλεια των χρηστών, δηλαδή η χρήση των φαναριών και ο περιορισμός ταχύτητας και τόνισε ότι αυτά σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αρθούν εάν δε ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι και δεν αντιμετωπιστούν τα προβλήματα.

Η Περιφέρεια από την αρχή αντιλήφθηκε τη σοβαρότητα αλλά και την ιδιαιτερότητα του προβλήματος της Γέφυρας και ενεργοποίησε με διαφάνεια σειρά εμπειρογνωμόνων Πανεπιστημιακών και Μελετητών, ώστε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, και πάντα με γνώμονα την ασφάλεια των πολιτών αλλά και τη σημαντικότητα του έργου, να δοθούν οι βέλτιστες λύσεις.

Δεσμευόμαστε και είμαστε αποφασισμένοι να υλοποιήσουμε άμεσα και θεσμικά όσα θα προκύψουν από τις μελετητικές εργασίες, τις οποίες παρακολουθούμε στενά.

Ακολουθεί το κείμενο της επιστολής (μετά από άδεια του συντάκτη)

Ενεργώντας στο πλαίσιο των συμβατικών υποχρεώσεών μας, Τεχνικού Συμβούλου, προς την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, διενεργήσαμε αυτοψία στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων, στις 04.05.2021, παρουσία στελεχών της Τεχνικής Υπηρεσίας και με την υποστήριξη κλιμακίου συντήρησης της ΠΚΜ, κατά την οποία εξειδικευμένοι επιστήμονες και εμπειρογνώμονες προέβησαν σε οπτική επιθεώρηση, τοπογραφικές μετρήσεις, λήψη φωτογραφιών και βίντεο υψηλής ακρίβειας, και λοιπούς μη καταστροφικούς ελέγχους, όπου αυτό κατέστη δυνατό. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα μονολιθικά τμήματα του φορέα (προβολοδόμηση), στις δοκούς Gerber και στις συνδέσεις τους.

Συγκεκριμένα, έγινε οπτικός έλεγχος στο κατάστρωμα καθώς και στα πλευρικά μέτωπα του φορέα της γέφυρας, όπου αυτό κατέστη δυνατό, καθώς και με κάμερα υψηλής ακρίβειας σε drawn.

Επίσης έγινε, με τη βοήθεια της Υπηρεσίας Συντήρησης της Περιφέρειας, αποκάλυψη μικρού τμήματος του καταστρώματος, δηλ. της άνω παρειάς της κιβωτοειδούς διατομής των μονολιθικών τμημάτων του φορέα σε επιλεγμένες θέσεις.

Από την επεξεργασία και τη μελέτη των στοιχείων που ελήφθησαν ως άνω διαπιστώθηκαν τα εξής:

Παρατηρούνται σοβαρότατες βυθίσεις του καταστρώματος σε όλο το πλάτος του αναπτυσσόμενες κατά μήκος του μονολιθικού φορέα με τυπική μορφή παραμόρφωσης της ελαστικής γραμμής προβόλου και με μεγέθυνση πλησίον των άκρων της προβολοδόμησης. Σημειώνεται ότι εκτελέσαμε σειρά τοπογραφικών μετρήσεων για την διαπίστωση των βυθίσεων των άκρων των προβόλων.

Επιπλέον, παρατηρήθηκε εκτεταμένη και σοβαρή διάβρωση οπλισμών σε όλο τον φορέα. Η έκταση και ο βαθμός της διάβρωσης αλλά και η γενικότερη κατάσταση του σκυροδέματος κρίνεται ιδιαίτερα σοβαρή.

Από την αποκάλυψη του σκυροδέματος του Φορέα (κιβωτοειδούς διατομής) διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει στεγάνωση του καταστρώματος.

Επιπλέον, και παρά το γεγονός ότι κατά την ημέρα της επιθεώρησης ο καιρός ήταν ξηρός, μετά την τοπική αφαίρεση του ασφαλτοτάπητα, διαπιστώθηκε πως το σκυρόδεμα του φορέα διατηρούσε μεγάλη υγρασία. Επισημαίνεται ότι κατά τους χειμερινούς μήνες, γίνεται εκτενής αλατισμός του καταστρώματος για τον αποχιονισμό.

Υπενθυμίζεται ότι τα άλατα δρουν ως καταλύτες κατά την ηλεκτροχημική διαδικασία της διάβρωσης. Το γεγονός ότι νερό με έντονη παρουσία αλάτων διέρχεται από το εσωτερικό του

Φέροντα Οργανισμού είναι ιδιαίτερα ανησυχητικό. Πολύ περισσότερο δε όταν υπάρχει κίνδυνος να διαβρωθούν οι τένοντες προέντασης.

Από τα πλάγια μέτωπα της γέφυρας, και συγκεκριμένα στα τοιχώματα της κιβωτοειδούς διατομής της προβολοδόμησης, παρατηρούνται αδικαιολόγητα βαθιές ρωγμές προδίδουσες πιθανούς τύπους αστοχίας οι οποίοι εξετάζονται. Σε κάθε περίπτωση παρατηρείται εξελισσόμενη και σοβαρή διάβρωση, ως προαναφέρθηκε, εφόσον διέρχεται από αυτές νερό με έντονη παρουσία αλάτων, κυρίως λόγω της απουσίας στεγάνωσης αλλά και της ελλιπέστατης αποχέτευσης του καταστρώματος.

Συνολικά, τα δεδομένα ότι:

1. δεν υπάρχει στεγάνωση του καταστρώματος
2. Οι απορροές του καταστρώματος είναι διαβρωμένες
3. γίνεται για χρόνια εκτεταμένη χρήση αλατιού για τον αποχιονισμό
4. είναι οφθαλμοφανής εμφανής η σημαντική διάβρωση των χαλαρών οπλισμών (σημειωτέο ότι η τεχνική υπηρεσία της περιφέρειας μας έχει δώσει φωτογραφία τένοντα που διαβρώνεται!)
5. από επιμήκεις ρωγμές (με διάφορη λοξότητα) στα πλάγια μέρη του φορέα της προβολοδόμητης διέρχεται νερό με άλατα, σε τόσο μεγάλο βαθμό μάλιστα που είναι εμφανή τα σημάδια της ροής αυτής,
οδηγούν σε ανησυχητικά συμπεράσματα σχετικά με την παθολογία του σκυροδέματος του φορέα.

Η εκτίμησή μας είναι ότι η παθολογία αυτή επηρεάζει δραματικά τόσο την Φέρουσα ικανότητα του φορέα, όσο και την ταχεία υποβάθμισή της.

Η έρευνα θα συνεχιστεί για τον ακριβέστερο προσδιορισμό των γενεσιουργών αιτίων των βυθίσεων αφενός, και αφετέρου για τα ενδεχόμενα σενάρια αστοχίας του φορέα λόγω της τόσο εκτεταμένης διάβρωσης.

Κρίνουμε ότι:

1. Δικαιολογούνται πλήρως τα προσωρινά μέτρα ρύθμισης της κυκλοφορίας επί της γέφυρας λόγω της σοβαρότητας των παραμορφώσεων και των ενδείξεων εξελισσόμενης διάβρωσης. Εξετάζεται η περίπτωση περαιτέρω λήψης μέτρων προσωρινού χαρακτήρα για την αποφόρτιση του φορέα με αραίωση των συρμών κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων.
2. Απαιτούνται άμεσα μετρήσεις ακριβείας σε συγκεκριμένες θέσεις καθώς και δειγματοληπτικοί εργαστηριακοί έλεγχοι για την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων και την επιβεβαίωση της αναγκαιότητας λήψης άμεσων μέτρων.
3. Ο Τεχνικός Σύμβουλος υπό το βάρος των συνθηκών θα προβεί άμεσα κατόπιν συνεννοήσεως με την Τεχνική Υπηρεσία και στο συμβατικό πλαίσιο που του επιτρέπεται, σε περαιτέρω μετρήσεις και ελέγχους ώστε να επιβεβαιώσει τα πρώτα δυσμενή συμπεράσματα που προκύπτουν από την εν λόγω αυτοψία αλλά και την αποτίμηση της ασφάλειας για την κυκλοφορία της γέφυρας.
4. Από τα προαναφερόμενα αυτονοήτως συνάγεται ότι δεν τίθεται θέμα στην παρούσα φάση δοκιμαστικών φορτίσεων ή καταστροφικών ελέγχων που θα μπορούσαν να επιβαρύνουν την κατάσταση του φορέα, πριν προηγηθεί αντίστοιχη μελέτη με βάση ασφαλή δεδομένα.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας για διευκρινήσεις και ό,τι άλλο απαιτηθεί για το καλό του Έργου.

Με εκτίμηση,

Ο Τεχνικός Σύμβουλος


ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΛΙΑΡΟΣ

ΠΗΓΗ: http://www.prlogos.gr/%cf%80%cf%81%ce%b1%ce%b3%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%bf%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%ce%b8%ce%b7%ce%ba%ce%b5-%ce%b7-%cf%84%ce%b7%ce%bb%ce%b4%ce%b9%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%88%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1/?fbclid=IwAR2zKqI8-SBN6EvXKtBmHWoilg7bAryfMm9EMep8twH3bB5nnR2sWUrTkls

10.0 ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Σήμερα παρότι ο πολίτης πληρώνει τέλη κυκλοφορίας - διόδια, έχει στη διάθεση του άθλιο και ανύπαρκτο οδικό δίκτυο, που δεν συντηρείται ούτε επιφανειακά, ούτε τα φρεάτια απορροής, με ανύπαρκτα πεζοδρόμια, χωρίς πρόσβαση για ανθρώπους με ειδικές ανάγκες, με σπάνιο νυχτερινό φωτισμό κλπ.

10.1. Καταρχήν είναι προγραμματισμένη η αναβάθμιση όλων των υπαρχόντων Εθνικών δικτύων.

10.2. Θα επενδυθούν όλα όσα χρειαστούν για την αναβάθμιση των ανωτέρων ειδικά μέσα στις πόλεις με άριστη ποιότητος άσφαλτο,αντιολισθητική, επίπεδη, χωρίς προεξοχές κτλ.

10.3. Θα αναβαθμιστούν τα πεζοδρόμια και όπου υπάρχει διέλευση πεζών.

10.4. Θα δημιουργηθούν ορθά δομημένοι χώροι στάθμευσης, υπογείως ή υπεργείως ούτως ώστε να διευκολύνεται η διακίνηση των αυτοκινήτων στις μεγαλουπόλεις.

10.5. Θα δημιουργηθούν χώροι – πνεύμονες πράσινου και θα αναπλαστούν οι υπάρχοντες, που θα φυλάσσονται με μόνιμο προσωπικό ασφαλείας, με στόχο την ευχαρίστηση και απόλαυση των πολιτών και για να αποφεύγεται η κατάληψή τους από περιθωριακές, εγκληματικές ομάδες κλπ.

10.6. Είναι στο πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας να δημιουργηθούν χιλιάδες χώροι όπου θα μπορούν οι πολίτες να καλύπτουν την αισθητική τους, να μπορούν να απολαμβάνουν τα τοπία και να εναρμονίζονται με το περιβάλλον.

10.7. Επίσης θα γίνει αναβάθμιση όλων των γεφυρών που υπάρχουν, γιατί η σημερινή κατάσταση του 2015 τείνει να εξομοιωθεί με την μεταπολεμική περίοδο.

10.8. Θα διορθωθούν οι φωτισμοί και θα δημιουργούν υποστηρικτικές υπηρεσίες στους δημόσιους χώρους ούτως ώστε να υπάρχει αισθητική, να εκφράζεται η τέχνη, να προσφέρουν άνεση και να αποφορτίζουν τις μεγαλουπόλεις από το θόρυβο, τη μόλυνση και τη μετακίνηση.

10.9. Η Ελλήνων Πολιτεία από τη στιγμή, που θα αναλάβει την ευθύνη της διακυβέρνησης, έχει πρόγραμμα να καταστήσει όλη την Ελλάδα ένα απέραντο εργοτάξιο Εθνικής ανάπτυξης.

10.10. Τα κονδύλια που θα δαπανηθούν για αυτό είναι δεδομένα και άφθονα. Θα κατασκευαστούν δύο παράλληλοι αυτοκινητόδρομοι με τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και τεχνολογίας,που θα καλύπτουν το δυτικό και ανατολικό τμήμα της καθ' όλο το μήκος της χώρας. Οι ανωτέρω θα διασυνδέονται μεταξύ τους ανά διαστήματα ώστε να εξυπηρετούνται όλες οι ενδιάμεσες περιοχές. Ο ίδιος σχεδιασμός θα εφαρμοστεί και στην νησιωτική Ελλάδα.

10.11. Μέλημα της Πολιτείας είναι η πρόσβαση και στο πιο απομακρυσμένο χωριό με σύγχρονο αυτοκινητόδρομο. Αυτό θα δώσει την δυνατότητα της εκμετάλλευσης και χρησιμοποίησης για οίκηση και ανάπτυξη περιοχών που μέχρι σήμερα είναι απρόσβατες.

10.12. Θα γίνουν υποδομές ώστε ο πληθυσμός να κατανέμεται οικιστικά σε όλη την επιφάνεια σε οικιστικούς οργανωμένους χώρους για να μπορέσει ο άνθρωπος να ζήσει σε περιβάλλον που καλύπτει την ευαισθησία του.

10.13. Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι η δημιουργία πόλεων και κωμοπόλεων ώστε κάθε πολίτης να ζει στο φυσικό περιβάλλον και να είναι σε επαφή με αυτό για να μπορέσει ενεργειακά να καλύψει την αρμονία που χρειάζεται.

10.14. Οι οικιστικές περιοχές, που θα δημιουργηθούν, θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πολιτών με υψηλών προδιαγραφών υποδομές πχ αποχετευτικό, ηλεκτρικό, υδρευτικό κλπ.

10.15. Οι οικίες είναι σχεδιασμένες με προσανατολισμό ώστε να δέχονται όλες τις ακτινοβολίες, που είναι απαραίτητες στον άνθρωπο, με τέτοιο τρόπο ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον και να το σέβονται. Η κατασκευή τους θα είναι με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ενεργειακά αυτάρκης και θα κατασκευάζονται μόνο από φυσικά υλικά, της μητέρας γης. Όλες οι πόλεις και οι κωμοπόλεις θα εξυπηρετούνται σε όλη την έκταση τους με άμεση πρόσβαση από οικολογικούς συρμούς πόλεων.

10.16. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών έχουν σχεδιαστεί παράλληλα με τους αυτοκινητόδρομους να λειτουργούν αμαξοστοιχίες υψηλών ταχυτήτων και προδιαγραφών.

10.17. Κάθε κωμόπολη ή πόλη, ανάλογα στο μέρος που βρίσκεται, θα έχει τις ανάλογες υποδομές για την διασύνδεσή της με την υπόλοιπη χώρα.

10.18. Ιδιαίτερη βαρύτητα δίδεται στην αεροπορική διασύνδεση, που θα καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδος, ηπειρωτική και νησιωτική χώρα. Όλα τα νησιά μας θα είναι συνδεδεμένα με ακτοπλοΐα μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα.10.19. Επίσης θα γίνεται χρήση υδροπλάνων όπου είναι αναγκαίο.

10.20. Το σχέδιο της Ελλήνων Πολιτείας είναι οι μεγαλουπόλεις να δώσουν την θέση τους προοδευτικά στις μικρές πόλεις, κωμοπόλεις, που θα κατασκευαστούν, ώστε οι πολίτες να απολαμβάνουν αυτά που παρέχει η φύση της χώρας μας.

10.21. Η Ελλήνων Πολιτεία μέσω των τιμών των ακινήτων (real estate) δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την αποσυμφόρηση των μεγάλων πόλεων.

10.22. Πρόγραμμα της Ελλήνων Πολιτείας είναι η κατασκευή μιας πόλης εξ'αρχής και εξ' ολοκλήρου, που θα φιλοξενεί αποκλειστικά την διοίκηση, θα περιλαμβάνει όλα τα υπουργεία, τους οργανισμούς και τα ιδρύματα, τα οποία θα διοικούν την Ελλήνων Πολιτεία.

10.23. Η πόλης αυτή θα κατασκευαστεί σε μια περιοχή, που θα αναδεικνύει το κάλλος της Ελληνικής γης, θα έχει ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις,που θα προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση για επίσημους προσκεκλημένους, καθώς και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις όλων των υποδομών, όπως αεροδρόμιο, πάρκα κλπ.

10.24. Σε αυτήν την πόλη η Ελλήνων Πολιτεία θα κατασκευάσει ανάλογη με τη χρήση του οικοδομικό συγκρότημα, που θα φροντίσει να γίνει η νέα έδρα του οργανισμού Ηνωμένων Εθνών.

10.25. Θα κληθούν όλα τα κράτη να στείλουν τους επίσημους πρεσβευτές τους, που έχουν στα Ηνωμένα Έθνη και να εγκατασταθούν στο οικοδομικό συγκρότημα εντελώς δωρεάν.

10.26. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να καλέσει όλα τα Έθνη – Κράτη να φιλοξενηθούν από αυτήν στην νέα έδρα των Ηνωμένων Εθνών που θα ιδρύσει.

10.27. Για να σταματήσει η υπέρογκη δαπάνη, που καλούνται σήμερα να πληρώσουν, στις σημερινές εγκαταστάσεις των Ηνωμένων Εθνών.Αυτό θα γίνει ως δείγμα μεγαλοπρέπειας του Ελληνικού Έθνους προς ολόκληρο τον πλανήτη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : https://www.artemis-sorras.gr/esy/programmatikes-diloseis-politikoy-foirea-ellinon-syneleysis-6199-04-09-2015

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Ε.ΣΥ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ…

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 600 ΔΙΣ : http://600dis.oramaellas.gr/

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ : https://www.artemis-sorras.gr/tta

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ: http://dimoi.oramaellas.gr/

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΤΟΛΗ -  ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ:  https://www.artemis-sorras.gr/ofc-payment-orders

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΕΝΤΟΛΗ –ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ : https://www.artemis-sorras.gr/node/109

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ : https://www.e-synews.gr/wp/2019/11/02/apologitiko-ypomnima-artemi-sorra-meros-1-2/

Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ : https://e-sy.gr/

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : https://www.facebook.com/ellsyneleusis/

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : https://alfeiospotamos.gr/wp-content/uploads/2015/09/%CE%94%CE%99%CE%91%CE%9AH%CE%A1Y%CE%9E%CE%97-%CE%95%CE%A3%CE%A5-%CE%A4%CE%95%CE%9B%CE%99%CE%9A%CE%9F.pdf

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : http://alfeiospotamos.gr/wp-content/uploads/2015/09/KATASTATIKO-E-SY-31-08-2015.pdf

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ : http://e-sy.gr/wp-content/uploads/w-katastatiko-esy.pdf

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

Ε.ΣΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΤΗΛ:2461302561 esy.pd.dytikismakedonias@gmail.com 

Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΟΖΑΝΗΣ : https://www.facebook.com/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82-108680240750479/

esykozanis@gmail.com    

ΤΗΛ : 2461102433 / 6949611037 / 6977173042









Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια