ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

6/recent/ticker-posts

Πόσο όμορφος είναι ο τόπος μου!!!



Πόσο όμορφος είναι ο τόπος μου!!!

Να ταξιδεύεις πρωί, την ώρα που ο ήλιος, χουζουρεύοντας ακόμη, αγουροξυπνημένος, χαϊδεύει απαλά τη φύση.Το πράσινο τριφύλλι στο χωράφι να λαμπυρίζει στο χάδι του κι απέναντι, στο λόφο, το δάσος με τις βελανιδιές να στέκει ατάραχο και να αφουγκράζεται τις σιωπές.

Αχ και να ήμουνα ζωγράφος, να αποθανατίσω το τοπίο σε έναν πίνακα...

Μα δεν είναι μόνη της η ομορφιά του τοπίου..είναι η στιγμή κι ο ψίθυρος όλης της ζωής όλων των ζωντανών οργανισμών, που αφέθηκαν να τους ακούσει η ψυχή μου...

Πιο πέρα, μια όμορφη μονοκατοικία, κάτασπρη βαμμένη, περιτριγυρισμένη από τον ξύλινο φράχτη να την προστατεύει. Στο μπαλκόνι της να κρέμεται η κόκκινη σουφρινιά και γύρω, έλατα και οπωροφόρα να δίνουν ζωή στον κήπο με το καταπράσινο γκαζόν...

Στο διπλανό χωράφι δύο άσπρα άλογα, βόσκουν ανέμελα και ήρεμα κι απέναντι στην μικρή πλαγιά που κατηφορίζει, ένα κοπάδι με πρόβατα κι ο βοσκός τους στηριγμένος στην γκλίτσα του να με κοιτάζει σηκώνοντας το χέρι για μια καλημέρα.

Πόση ομορφιά Θεέ μου!!!Πόση ηρεμία και πόση αρμονία υπάρχει γύρω μου !!!Πόσο ΕΝΑ νιώθει η ψυχή μου ΜΕ ΟΛΑ αυτά τα πλάσματα, που δεν μοιάζουν με εμένα αλλά ΕΙΝΑΙ ΕΓΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΊΝΑ....

Αβίαστα κι άθελά μου τα δάκρυα κυλάνε στο πρόσωπο μου...Η ψυχή μου συνειδητοποιεί πόσο απλή, όμορφη, μοναδική και συνάμα πόσο σπουδαία και πανάκριβη είναι η ΕΙΡΗΝΗ !!!

Γιατί μόνον η Ειρήνη και η Ελευθερία μπορούν να σου δώσουν αυτά τα ανάμεικτα συναισθήματα, να μπορείς να νιώθεις με όλες τις αισθήσεις να γελάς και να κλαίς την ίδια στιγμή, γιατί δεν χωράς άλλη ευτυχία ...

Και να κλαίς...γιατί μέσα από τη σιωπή των πλασμάτων μπορείς να ακούς το κάλεσμά τους για προστασία...

Μπορείς να δεις, πόσο εύκολα αυτοί που είναι ανίκανοι να αντιληφθούν τη σπουδαιότητα της ζωής και τη σύνδεση όλων με όλα, ανάβουν φωτιές και σκοτώνουν όλη την ομορφιά που μόλις θαύμαζες...

Μπορείς να νιώσεις πόσο υπεύθυνοι είμαστε όλοι για όλα;;;;Μπορείς ΕΣΥ μονάχα, να καταλάβεις πως ένας από το σκοπό σου στη γη, είναι να είσαι ΦΥΛΑΚΑΣ όλης της Δημιουργίας;;;

Και πως δεν μπορείς να ανέχεσαι τους ανίκανους να νιώσουν τη ζωή και να τους επιτρέπεις ή να τους εκλέγεις για να στην πάρουν μέσα από τα χέρια σου;;;;Να την καταστρέψουν, να τη βιάσουν, να την αλλοιώσουν και να στη δώσουν πίσω σαν ιερόδουλη που ποτέ δεν επέλεξε αυτό το δρόμο;;;

ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΩΣ ΨΥΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΡΑΧΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ;;;;;;ΘΥΜΗΣΟΥ....ΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.....

 ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΥ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Ε.ΣΥ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ…

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ : https://www.artemis-sorras.gr/

Ε.ΣΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΗΛ:2461302561 esy.pd.dytikismakedonias@gmail.com 

Ε.ΣΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΟΖΑΝΗΣ : https://www.facebook.com/%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%82-%CE%9A%CE%BF%CE%B6%CE%AC%CE%BD%CE%B7%CF%82-108680240750479/

esykozanis@gmail.com    

ΤΗΛ : 2461102433 / 6949611037 / 6977173042




 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια